Functionalitati



Aplicatie online cabinete stomatologice

DentaLog

Aplicatia DentaLog ofera o interfata simpla moderna si utilizabila in orice moment, securizata, folosind tehnologii moderne.

Evidenta pacienti

Modulul evidenta pacienti ofera posibilitatea de a adauga/modifica/sterge pacienti cu datele de contact, poza si acces rapid la fisele medicale si programarile acestora.

Fise medicale pacienti

Fisele medicale ale pacientilor contin istoricul de lucrari efectuate/planificate. Fisele medicale pot fi exportate in format PDF.

Evidenta platii pacientilor

Controlul costurilor lucrarilor efectuate pentru fiecare pacient. Posibilitate de plata partiala a lucrarilor. Aplicatia calculeaza automat restul de plata si il evidentiaza.

Facturare/chitante

Generare chitante pentru platile facute de pacienti. Numarul chitantelor poate fi configurat si se incrementeaza automat. Chitantele pot fi tiparite direct din aplicatie sau salvate in format PDF.

Stocare imagini diagnostic pacient

Stocare nelimitata de imagini, radiografii pentru fiecare pacient cu descriere.

Programari pacienti

Modul de programari pacienti in functie de cabinet/doctori. Posibilitate de adaugare pacient nou direct din modulul de programari.

Grid date

Datele in aplicatie sunt administrate printr-un grid profesional care ofera acces rapid la operatii de modificare/stergere si alte operatii. Datele pot fi filtrate, ordonate rapid. Setarile gridului pot fi salvate pe cont sau cabinet.

Export Excel

Toate datele din griduri pot fi exportate in format Excel

Comunicare cu pacientii prin email si SMS

Sistem de notificari al programarilor prin email si SMS. Machete email/sms predefinite care pot fi modificate. Modulul ofera posibilitatea notificarii programarilor prin e-mail si SMS. Machetele e-mail/sms predefinite pot fi modificate.

Configurare medici/secretara, cabinete, tratamente

Sistem de gestiune al personalului, cabinetelor si tratamentelor. Se poate adauga un numar nelimitat de cabinete, tratamente si personal.

Acces restrictionat in aplicatie

Accesul in aplicatie se face cu adresa de email/parola. Aceste date sunt administrate de contul de admin al cabinetului. Accesul fiecarui utilizator poate fi limitat la doar o parte din functionalitati.

Rapoarte diverse

Se pot genera diverse rapoarte de activitate in functie de filtrele alese (pacient, doctor, lucrari efectuate, cost, rest plata, incasari, etc).

Management colaboratori

Aplicatia ofera posibilitatea de a adauga colaboratori, furnizori sau clienti externi care pot avea acces limitat la anumite date din aplicatie.

Gestiune stocuri

Modul gestiune stocuri


Daca doriti sa testati aplicatia, va rugam sa completati formularul de cerere cont demo

cerere cont demo